

تمامی سیاستهای فروشگاه اینترنتی DHLmarket و روندهای کاری مبتنی بر آن، بر اساس اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده بنا نهاده شده است. رضایت کاربران سایت DHLmarket از خدمات ارائه شده همچون، کیفیت کالا، پاسخگویی پرسنل، خدمات پس از فروش، نحوهی ارسال کالا و … بسیار مورد توجه مدیریت DHLmarket میباشد. لذا از مشتریان گرامی درخواست میگردد تا هرگونه نارضایتی احتمالی خود را در اسرع وقت از طریق این صفحه گزارش نمایند.
بدیهی است این شکایات در اولین زمان ممکن بررسی خواهد شد و علاوه بر آن یک نسخه بدون کم و کاست برای مدیریت DHLmarket ارسال میگردد و نتایج آن به استحضار ارسال کننده خواهد رسید.
تماس با ما