

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی DHLmarket منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، اتحادیهی کسب و کارهای مجازی، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر میباشد. در صورتی که در قوانین مندرج و فرآیندهای خدماتی فروشگاه اینترنتی DHLmarket تغییراتی در آینده ایجاد گردد، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر از این سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین آن است. شایان ذکر است که سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket ، مجوزهای لازم را از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر مراجع ذی صلاح اخذ نموده و بدیهی است از قوانین آنها نیز پیروی خواهد نمود. الف. نماد اعتماد الکترونیکی. ب. عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی. ج. عضویت در انجمن کسب و کارهای اینترنتی.
مشتری یا کاربر به شخصی اطلاق میگردد که با اطلاعات شخصی خود، حساب کاربری ایجاد کند و پس از آن به ثبت سفارش در سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket اقدام نماید. خدمات سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket ، تهیه و انتقال کالا از فروشگاههای آنلاین معتبر خارجی و تحویل آن به مصرفکننده نهایی در ایران است. لذا هرگونه استفاده تجاری از محصولات توسط مشتریان به صورت فروش مجدد کالاهای تهیه شده از فروشگاه اینترنتی DHLmarket در ایران مورد تایید این فروشگاه نبوده و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه گروه اینترنتی DHLmarket نخواهد بود، بنابراین فروش عمده کالا جزو سیاستهای فروشگاه اینترنتی DHLmarket نمیباشد.
تمامی ارتباطاتی همچون استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی DHLmarket ، ثبت سفارش اینترنتی، ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی، پرداخت وجه و … به صورت الکترونیکی و در بستر اینترنت صورت میپذیرد. همچنین فقط آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در حساب کاربری خود ثبت میکند، مورد تایید است و تمام مکاتبات فروشگاه اینترنتی DHLmarket از این طریق انجام میشود.
ساخت حساب کاربری در فروشگاه اینترنتی DHLmarket کاملا رایگان است و بدین منظور، میبایست کاربران عزیز نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر و … را به صورت صحیح در سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket ثبت نمایند. همچنین صحت آدرس و مشخصات دقیق پستی گیرنده (مثل کدپستی) به عهده خریدار است و در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از نقص در آدرس اعلامی، فروشگاه اینترنتی DHLmarket هیچ مسئولیتی در قبال استرداد وجه پرداختی، تعویض و مرجوعی آن ندارد.
بعضی از مواقع ممکن است فروشگاه اینترنتی DHLmarket نیاز به تأیید هویت کاربر داشته باشد که این موارد در زمان مقتضی با درخواست فروشگاه اینترنتی DHLmarket جهت ارائه مدارک انجام خواهد شد. مواردی همچون تصویر کارت ملی نیز جهت تایید هویت برخی از کاربران در سایت مورد نیاز است. فروشگاه اینترنتی DHLmarket متعهد میشود اطلاعات کاربران را در اختیار هیچ شخص سومی قرار ندهد و مسئول محافظت از آن است.
در صورتی که یک فرد دارای حساب کاربری بخواهد عضویت خود را در فروشگاه اینترنتی DHLmarket حذف نماید، میبایست درخواست خود را از طریق تیکت به واحد پشتیبانی اطلاع دهد و پس از بررسی وضعیت سفارشات کاربر، حساب کاربری توسط فروشگاه اینترنتی DHLmarket مسدود خواهد شد ولی تمامی اطلاعات قبلی کاربر در سایت محفوظ خواهد ماند.
روزهای کاری در فروشگاه اینترنتی DHLmarket شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده، پس از حداکثر 24 ساعت پردازش میشوند. امکان ثبت سفارش در سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket در تمامی ساعات شبانه روز در ۷ روز هفته وجود دارد.
زمان پاسخگویی تلفن دفتر فروشگاه اینترنتی DHLmarket شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 الی 18 و پنجشنبه از 10 الی 14 است. همچنین دفتر فروشگاه اینترنتی DHLmarket در تعطیلات رسمی ایران تعطیل میباشد. زمان پاسخگویی آنلاین فروشگاه اینترنتی DHLmarket (چت آنلاین،واتساپ، تلگرام و اینستاگرام) همه روزه از ساعت 10 الی 23 میباشد.
قیمت اعلام شده در سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket با شرایط مفروض برای هر محصول در همان زمان قیمت نهایی آن کالا است (در صورت مشخص نبودن وزن محصول، امکان تغییر قیمت نهایی وجود خواهد داشت). چنانچه پس از ثبت سفارش و انجام عملیات پرداخت وجه و تایید سفارش توسط فروشگاه اینترنتی DHLmarket ، ارزش کالا به هر دلیلی از قبیل افزایش قیمت کالا در سایت مرجع (کمتر از ۲۰ درصد)، افزایش نرخ ارز، عوارض گمرکی و … تغییر یابد، تامین این مبلغ اضافه بر عهدهٔ فروشگاه اینترنتی DHLmarket خواهد بود و مسئولیتی برای واریز هزینهٔ اضافی متوجه مشتری نخواهد بود. همچنین پرداخت مابه التفاوت بیش از ۲۰ درصدی در ارزش اولیه ی کالا بر عهدهی خریدار میباشد.
در صورت ناموجود شدن کالا در سایتی که مشتری از آن ثبت سفارش کرده است و یا عدم تحویل کالا توسط فروشنده اصلی و یا معتبر نبودن آن و یا هر علت دیگری که موجب عدم امکان خرید و تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی DHLmarket گردد، خریدار می پذیرد که فروشگاه اینترنتی DHLmarket در صورت امکان میتواند کالای ثبت سفارش شده را با قیمت و کیفیت دقیقاً یکسان، از سایر سایتهای معتبر جهان مانند eBay و … تهیه کرده و در ایران تحویل دهد.
از زمان ثبت سفارش توسط مشتری، فروشگاه اینترنتی DHLmarket بمدت ۲ الی ۳ هفته کاری فرصت دارد تا با بررسی امکان تهیهی محصول، وضعیت سفارش را رد یا تایید نهایی کند. بدیهیست در صورت رد سفارش، مبلغ آن در حساب کاربری مشتری شارژ شده و قابل برداشت میباشد.
تهیه، حمل یا ترخیص برخی از سفارشات نیازمند انجام هماهنگی هایی با مراجع قانونی همچون پلیس فتا یا نماینده ی گمرک جمهوری اسلامی ایران است. لذا پس از ثبت سفارشاتی از این قبیل، در وقت اداری هماهنگی های لازم با مراجع مذکور توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی DHLmarket انجام می پذیرد و تایید نهایی سفارش منوط به انجام این هماهنگی ها خواهد بود.
در صورتی که به هر دلیلی اعم از عدم درج وزن توسط سایت خارجی خریداری کالا، عدم اعلام آن به سایت اینترنتی DHLmarket و … وزن دقیق محصول در سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket به درستی به نمایش در نیاید، برای محاسبه قیمت محصول وزن پیش فرض ۵۰۰ گرم مبنای محاسبه خواهد بود. بدیهی است در خصوص این قبیل سفارشات، پیش از انجام خرید، از واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی DHLmarket با مشتری تماس گرفته میشود و هماهنگی لازم و دریافت تاییدیه انجام خواهد شد.
سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket حق لغو سفارشات به دلایل قوانین داخلی و بینالمللی، شرایط حمل، اتمام کالا و … را در تمام مراحل برای خود محفوظ میدارد. همچنین روال لغو سفارشات بر اساس قوانین برگشت از فروش فروشگاه اینترنتی DHLmarket خواهد بود.
پس از ثبت سفارش مشتری در فروشگاه اینترنتی DHLmarket ، درخواست خرید در اسرع وقت در سایت خارجی طرف قرارداد فروشگاه اینترنتی DHLmarket ثبت میشود. ولی بعضا سایت های خارجی خرید ، درخواستهای خرید را به دلایل گوناگونی لغو نموده و یا ممکن است موجودی محصول تمام شده باشد. در این صورت فروشگاه اینترنتی DHLmarket مسئولیتی در قبال تهیه محصول ندارد و با مشتری جهت استرداد وجه پرداخت شده (مطابق قوانین برگشت از فروش) هماهنگیهای لازم انجام میشود.
کلیهٔ مراحل ترخیص کالاهای عمومی که نیاز به مجوزهای خاص برای انجام امور گمرکی ندارند، توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی DHLmarket صورت میپذیرد و هیچ گونه مسئولیتی بر عهده خریدار نخواهد بود.
محاسبهٔ هزینه ارسال کالا از طریق پست هوایی بینالمللی بر اساس وزن حجمی و وزن جرمی کالا انجام میشود و چنانچه اختلاف وزن جرمی و حجمی واقعی محصول (پس از دریافت و توزین کالا در دفاتر خارج از کشور فروشگاه اینترنتی DHLmarket ) با آنچه در سایت های فروشگاهی خارجی ذکر شده است، کمتر از 20 درصد باشد، پرداخت مابهالتفاوت مبلغ بر عهدهٔ فروشگاه اینترنتی DHLmarket است و اگر این تفاوت بیشتر از 20% باشد، برعهده مشتری خواهد بود.
کلیهٔ هزینههای ارسال کالا از دفتر فروشگاه اینترنتی DHLmarket در ایران به نشانی مشتریان عزیز، کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت وجه از طرف مشتری نیست و در صورت درخواست وجه از طرف تحویل دهنده، مشتری موظف است بلافاصله با واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی DHLmarket تماس حاصل نماید. همواره پرداخت عوارض گمرکی ترخیص و انجام تشریفات اداری واردات کالا به عهدهٔ فروشگاه اینترنتی DHLmarket بوده و نیاز به پرداخت وجه بیشتری از جانب مشتری نخواهد بود.
اشخاص حقوقی، سازمان ها و شرکت ها جهت خرید از فروشگاه اینترنتی DHLmarket موظف هستند که در زمان خرید این مساله را اطلاع رسانی نمایند تا فاکتور رسمی برای پرداخت (به همراه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده) از طرف فروشگاه اینترنتی DHLmarket برای آن ها صادر گردد. با توجه به ثبت سیستمی سفارش در سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket ، امکان ویرایش و یا تغییر اطلاعات پس از آن برای مشتریان میسر نیست. لذا متقاضیان دریافت فاکتور رسمی می بایست در زمان ثبت سفارش در سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket اطلاعات خود را به عنوان شخص حقوقی ثبت نمایند و مشخصات سازمان و یا شرکت خریدار را درج کنند. بنابراین امکان هیچ گونه ویرایش اطلاعات پس از ثبت خرید و یا در هنگام دریافت کالا از طرف فروشگاه اینترنتی DHLmarket مقدور نیست.
فروشگاه اینترنتی DHLmarket متعهد میگردد تمامی کالاهای خریداری شده ی نو (برای توضیحات بیشتر به قوانین برگشت از فروش رجوع شود.) را بیمه نموده و اصالت و سلامت آن (به غیر از بستهبندی) را تضمین کند و این خدمت جزو خدمات رایگان فروشگاه اینترنتی DHLmarket به تمامی کاربران عزیز است.
همچنین برای اطلاع از سایر قوانین گارانتی فروشگاه اینترنتی DHLmarket میتوانید به بخش قوانین برگشت از فروش مراجعه نمایید. به علاوه فروشگاه اینترنتی DHLmarket تضمین میکند که تمامی متعلقات کالای خریداری شده (که در توضیحات محصول در سایت مرجع ذکر شده است) را به مشتری تحویل دهد. بعضا مشاهده می شود که سایت های خارجی فروش ، لینک محصولات را تغییر می دهد و یا برخی از ویژگی های کالا در صفحه ی آن در سایت آمازون تغییر می کند، بدیهی است مشخصات محصول در هنگام ثبت سفارش مبنای خرید کالا می باشد.
لطفا توجه داشته باشید که محصولات موجود در سایت های خارجی مثل آمریکا، لزوما ساخت کشور ایالات متحده نیستند. بنابراین میتوانند بر اساس برند و فروشندهی کالا، ساخت هر کشوری غیر از آمریکا نیز باشند. حتی ممکن است کالاها یا متعلقات آنها (مثل شارژر، کابل و …) تولید شده در کشوری که مربوط به برند کالاست، نباشد. به عنوان مثال ممکن است یک تبلت با برند اپل آمریکا، ساخت چین و شارژر آن ساخت تایوان باشد.
الف) زمان تحویل کالا به فروشنده کالا و هر فروشگاه دیگر که خرید از آن انجام میشود بستگی دارد. در صورتی که فروشندهی کالا داخل آمریکا باشد (به اصطلاح کالا پرایم باشد) زمان تحویل بین ۳۵ تا ۵۵ روز کاری هست و در موارد دیگر این مقدار میتواند بین 15 تا 40 روز در نوسان باشد.
ب) در مورد فروشگاه های امارات، چنانچه فروشنده کالا داخل امارات باشد زمان تحویل 20 الی ۳۰ روز کاری خواهد بود.
ج) زمان تحویل کالای خریداری شده از کشورهای ترکیه ، آلمان و کشورهای اروپایی ۴۵ تا ۶۵ روز کاری و از کشور انگلیس ۴۵ تا ۶۵ روز کاری میباشد.
ه) خرید از سایر سایت ها: زمان تحویل خرید از سایر سایت ها همچون نیواگ و … ، از زمان رسیدن محصول به دفتر کشور مبدا محاسبه خواهد شد. و به صورت تقریبی زمانی بین 3 تا 5 هفته خواهد داشت.
سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket سعی بر آن دارد تا کالاهای غیرمنطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران را در قسمت جستجوی سایت نمایش ندهد اما با توجه به وجود حجم عظیم و متنوعی از کالاها در سایت های خارجی ، احتمال خطا وجود دارد. بنابراین صرف نمایش یک کالا در سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket به هیچ عنوان به این معنا نیست که امکان خرید آن از این فروشگاه اینترنتی وجود داشته باشد.
در صورت سفارش محصولات غیرمجاز، فروشگاه اینترنتی DHLmarket موظف است سفارش را لغو کرده و وجه واریزی مشتری را تا طی 3 تا 7 روز کاری (پس از تایید صحت شماره شبای اعلام شده از طرف کاربر) استرداد دهد.
همچنین وب سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد.
لیست برخی از کالاهای ممنوعه که از طریق مراجع ذیصلاح به فروشگاه اینترنتی DHLmarket اعلام شده است به شرح ذیل میباشد. بدیهی است سفارشات ثبت شدهای که از دستهی اقلام ممنوعه باشند، لغو میشوند.
فروشگاه اینترنتی DHLmarket همواره در تلاش است تا اختلالی در فرآیند سفارشات خرید مشتریان رخ ندهد. اما در صورت بروز هرگونه مشکلی، سعی بر آن است تا حل آن با روشی عادلانه و عاقلانه صورت پذیرد تا نیازی به ارجاع مشکل به مراجع قانونی نباشد. بنابراین فروشگاه اینترنتی DHLmarket از کاربران گرامی تقاضا دارد تا بروز هرگونه مشکلی را در اسرع وقت به واحد امور مشتریان اطلاع دهند. در صورتی که به هر نحو مشکل فیمابین مشتری و فروشگاه اینترنتی DHLmarket تا ارجاع آن به مراجع ذیصلاح قانونی حل نشود، تعهدات فروشگاه اینترنتی DHLmarket متوقف خواهد شد. بدیهی است رای نهایی مراجع قانونی کشور، مورد تایید و رضایت طرفین میباشد.
در صورت عدم تایید سفارش توسط فروشگاه اینترنتی DHLmarket ، انصراف از خرید توسط مشتری به صورت رایگان انجام می شود. همچنین لغو سفارش بعد از تایید فروشگاه اینترنتی DHLmarket ، امکان پذیر نیست.
فروشگاه اینترنتی DHLmarket این حق را دارد که نقد، نظر و یا پیشنهادات مشتریان را در سایت و یا سایر رسانههای نوشتاری، سمعی و بصری خود انتشار دهد.
سیاست قیمتگذاری در فروشگاه اینترنتی DHLmarket مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده در سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket شامل ارزش کالا در سایت مرجع، هزینهٔ حمل از کشور مبدا تا درب منزل شما طی چند مرحله پست، عوارض دولتی و قانونی و نیز کارمزد فروشگاه اینترنتی DHLmarket میباشد. همانطور که قبلا عنوان شد، قیمت اعلام شده در سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket قیمت نهایی و قطعی کالا است و پس از تایید سفارش توسط فروشگاه اینترنتی DHLmarket هرگونه تغییر در ارزش کالا، هزینههای حمل و ترخیص و … توسط فروشگاه اینترنتی DHLmarket پرداخت خواهد شد. همچنین هزینههای بستهبندی، ارسال و بیمه حمل کالا در ایران بر عهده ی فروشگاه اینترنتی DHLmarket است.
فروشگاه اینترنتی DHLmarket حق دارد در صورت عدم رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران توسط کاربر، ارائهٔ خدمات به وی را متوقف نماید و حساب کاربری مشتری را مسدود کند. نشانی www.dhlmarket.com , www.dhlmarket.ir تمامی اطلاعات نوشتاری، سمعی و بصری و لوگوی فروشگاه اینترنتی DHLmarket جزو حقوق DHLmarket است و هرگونه استفاده از موارد مذکور پیگرد قانونی دارد. کلیه محتویات سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket شامل قانون حق تکثیر است و به سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket تعلق دارد.
در صورت نیاز به انتقال وجه به مشتری ضروری است، شماره شبا که به نام صاحب حساب کاربری در سایت فروشگاه اینترنتی DHLmarket است به درستی توسط مشتری به واحد پشتیبانی از طریق تیکت اطلاع داده شود، لذا بایستی در ورود این اطلاعات نهایت دقت از طرف مشتری صورت پذیرد. لازم به ذکر است که انتقال وجه مطابق اعلام مراجع ذی صلاح قانونی به هر فرد دیگری ممنوع است.
کالاهایی که برای ورود به ایران، نیازمند مجوز از سازمانی خاص هستند، خریداری نمیگردند و در صورت ثبت سفارش، واحد فروش آن سفارشات را لغو و وجه مشتری را مسترد خواهد کرد.
در صورت لغو سفارشاتی که مشتری از کد تخفیف در پرداخت آن ها استفاده کرده است، خالص پرداختی مشتری از درگاه بانکی به وی مسترد خواهد شد.
چنانچه در مرحله ی ترخیص کالا از گمرک جمهوری اسلامی ایران، نیاز به همکاری مشتری محترم وجود داشته باشد اقدامات مقتضی از جانب صاحب نهایی کالا می بایست صورت پذیرد.
تحویل کالا در اماکن عمومی (همچون کافه، کافینت، رستوران، هتل، مترو، اداره پست و …) امکانپذیر نیست و لازم است آدرس و کدپستی دقیق از طرف مشتری در سایت ثبت گردد.
تمامی محصولات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی DHLmarket از تمامی گمرکات کشورهایی که کالا از آن ها عبور می کند، ترخیص می شود و پس از آن از طریق گمرک جمهوری اسلامی وارد کشور ایران خواهد شد. لذا امکان دارد برای بازرسی کالا، آن را باز نموده و از حالت پلمپ خارج کنند. بنابراین فروشگاه اینترنتی DHLmarket هیچگونه مسئولیتی در قبال باز شدن و بستهبندی اولیه کالا ندارد.
با توجه به قوانین شرکتهای پستی بینالمللی طرف قرارداد فروشگاه اینترنتی DHLmarket ، حداقل وزن در نظر گرفته شده حمل، ۲۷۰گرم میباشد.
امکان تحویل سفارشات مشتریان در کشوری به جز ایران برای گروه بازرگانی فروشگاه اینترنتی DHLmarket مقدور نیست.
بر اساس درخواست مشتری، فاکتور خرید کالا از سایت مرجع، تنها در هنگام تحویل کالا به مشتری قابل ارائه خواهد بود. تنها روش پرداخت برای خرید از فروشگاه اینترنتی DHLmarket به صورت اینترنتی در لحظهی ثبت سفارش و از طریق درگاه بانکی با استفاده از رمز دوم پویای کارت بانکی شماست. بنابراین به دلیل نوسانات ارزی و تغییر هزینههای سفارش، امکان پرداخت کل یا بخشی از مبلغ سفارش پس از ثبت آن و یا هنگام تحویل کالا در محل وجود ندارد. همچنین امکان پرداخت غیرریالی مثل پرداخت ارزی و ارز دیجیتال نیز وجود ندارد.
در ارتباط با خرید مانیتور و تلویزیون از فروشگاه اینترنتی DHLmarket ، حداکثر سایز ممکن برای سفارش از سایتهای خارجی (غیر اماراتی) ۳۰ اینچ است. خرید مانیتور یا تلویزیونهای بزرگتر از ۳۰ اینچ تنها از سایتهای اماراتی امکانپذیر است و این کالا در دفتر منطقهای فروشگاه اینترنتی DHLmarket در امارات جهت حصول اطمینان از سلامت آن بازگشایی شده و تست میشود.
هرگونه ارتباط (نامه، ایمیل، مذاکره، سوال از فروشنده و …) با فروشندهی کالا در سایتهای خارجی از طرف مشتریان فروشگاه اینترنتی DHLmarket ممنوع است. زیرا باعث افشای اطلاعات حسابهای کاربری فروشگاه اینترنتی DHLmarket در آن سایتها خواهد شد. در حالی که سایتهای خارجی نسبت به سرویسدهی به ایرانیان بسیار حساس بوده و هرگونه ارتباط کاربران ایرانی از طریق اینترنت (حتی با استفاده از فیلترشکن و ریموت به رایانهای در خارج از کشور) را شناسایی و کشف میکنند. در صورت بروز چنین رخدادی، حق لغو سفارش و مسدودسازی حساب کاربری مشتری خاطی برای فروشگاه اینترنتی DHLmarket محفوظ است.
در موارد بسیار نادری که تاخیر در تحویل کالا به وجود آید، فروشگاه اینترنتی DHLmarket متعهد است تا به ازای هر روز تاخیر در تحویل کالا نسبت به زمان مشخص شده در هنگام ثبت سفارش، بر اساس نرخ مصوب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (که هماکنون سالیانه ۱۸ درصد است) جریمهی دیرکرد را نسبت به وجه واریزی مشتری هنگام ثبت سفارش محاسبه کرده و به مشتری پرداخت نماید.
شرایط اضطراری یا فورس ماژور عبارتست از هر حادثه غیر قابل پیش بینی و غیر قابل اجتناب که متعهد را از اجرای تعهد باز می دارد. شرایط ویژه ای همچون طوفان، گردباد، زلزله، اغتشاش، شورش، جنگ، اپیدمی بیماری ها، تغییر قوانین واردات کالا، درگیری های مسلحانه، حکومت نظای، اعتصاب، صاعقه و … است. چنانچه عدم اجرای تعهدات فروشگاه اینترنتی DHLmarket مستند به فورس ماژور باشد، جبران خسارت منتفی خواهد شد.
با توجه به فراگیری بیماری کرونا در ایران، ممکن است زمان تحویل کالاها با تاخیر مواجه شود که در این صورت مسئولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی DHLmarket نخواهد بود.
تماس با ما